Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-11, 12:56   #30
otika
Medlem

otika sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nedre normalområde i stoffskifte

Jeg har hatt utslag på TRAS før,men ikke nå.Bare anti tpo som er på over 1300,og den har steget jevnt og trutt siste året. Har gått på levaxin og Neo,men sluttet når prøvene ble bra og da var anti tpo på 55 før den plutselig begynte å stige.

Jeg har vært utslitt i ca 15 år og lå og hellet mot lavt stoffskifte,fikk medisiner for å prøve å justere det opp,men etter 3 måneder ble jeg ikke noe bedre,så da sluttet jeg med pillene.ca 6 måneder senere ble jeg skikkelig dårlig og lagt inn på intensiven med bi lyd på hjertet,kjempe forbrenning,hvilepuls på 150 osv osv, da hadde jeg plutselig fått høyt stoffskifte og legen på sykehuset mente jeg hadde tatt for mye medisiner,men sannheten var jo at de hadde jeg sluttet med de 6 mnd før dette skjedde ! de tok maaaaassse prøver og han kom og sa at jeg hadde graves sykdom,fikk en bærepose med piller og sykmelding i minst 6 uker (lå jo halvdau uansett) etter 3 mnd presset jeg meg ut i jobb,formen ble "grei" og legen sa jeg skulle slutte med medisiner,så da gjorde jeg det.

Helt fram til i sommer har prøvene vært like, unntatt anti tpo som har flydd i været, og jeg har vært en slappfisk og pudding,trodde en stund at jeg hadde fått ME,men etter å ha lagt om kosten til lavkarbo/ketolyse har formen blitt myyye bedre,fibromyalgien kjenner jeg ikke noe til *lucky* men når jeg står opp (uansett tid på døgnet) så er jeg sååå sliten at jeg skjelver og holder på å besvime,tar en Nobligan og etter 2 timer kjenner jeg meg i god form og har lyst til å gjøre masse Resten av dag er helt grei...

Fastlegen min har lite greie på stoffskifte og legen på sykehuset mener at når prøvene er fine,så er jeg frisk,så ikke mye hjelp å få der heller.Vært på Nav og de mener at jeg er i form til å jobbe 8 timers dager,med 3 barn og en mann som jobber skift,og som sagt så føler jeg meg ok unntatt på morran.

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre jeg,sitter her uten inntekt og søker jobber jeg egentlig ikke vil klare,men men

Jeg er født med struma og for 4 år siden var halve kjertelen død og det var 50 igjen på den andre (sier meg ikke noe)

Har vært på sonja sitt forum,men får så mye forskjellige svar og skjønner ikke dette,mens du høres ut som har greie på dette

Beklager langt innlegg,men du kan kanskje svare meg på hva som skjer ???

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat