Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-11, 11:38   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Er dette feil?

Sjekk stix to timer etter middag da er den visst mest troverdig. Ikke baser deg på ketostixen, hold deg til korrekt antall karber, NOK fett og mye vann.

Det er heller ikke alle som "raser" ned i vekt i starten. Det tar 2-8 uker for kroppen din å få i gang fettforbrenningen ordentlig, ofte lengre, så her må man ha tålmodighet

Jeg gikk ikke ned ETT gram på 6 mnd på kosthold likt det du beskriver - men helsemessig har jeg aldri vært friskere. Gi det ihvertfall en mnd uten vektnedgang før du kan begynne å dissekere det du har i deg og se deg om etter justeringer. Foreløpig synes jeg du skal kose deg med maten og lese deg opp på lavkarbo, så kommer resultatene etterhvert.

LYKKE TIL!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat