|
Sv: Desember/januarstarter-tråden!
Opprinnelig lagt inn av langaard, her.
Hei høres ut som om du får trim ja
Ja jeg har nok å gjøre på, men syns det ser ut som om alle her inne trener noe veldig, å jeg har ikke begynt en gang å ikke vet jeg når på døgnet jeg skulle få tid, for på den tiden jeg har ledig er det ikke noe som har åpent her, 20 min til nærmeste treningssenter her, eller 40-45 min til neste..
Men tenkte å begynne med noe her hjemme kanskje noen som gjør det? treningsvideo? treningsapperat?
Opprinnelig lagt inn av Bollemor, her.
Er det bare meg som er konstant trøtt????!
Nei jeg også 
Opprinnelig lagt inn av Beurre, her.
Du “må” ikke trene på ketolysekuren, men en halvtimes gåtur hver dag anbefales i boka. Du kan selvsagt trene mer, men hard trening i ketose vil for mange føles tungt pga. de tomme glykogenlagrene, spesielt i starten.
Ja det føles ekstra tungt nå,men jeg forsøker å bruka all aktiviteten på jobben som en slags trening nå, sitter minst mulig, løfter og går fort mye mer, det er en liten begynnelsen ihvertfall å så får jeg se om jeg får til noe hjemme etterhvert, men ser på vekten at det går nedover enda ihvertfall , jippi,håper VIRKELIG det fortsetter.
Opprinnelig lagt inn av senorita, her.
DA er du nok i ketose.. Typisk ketoseånde.. Det får "alle" tror jeg
Da erd et det som skjer her også, ufattelig lite lyst på kyssene fra mannen nå, men han vil ikke høre snakk om det :P
Opprinnelig lagt inn av inger synnøve, her.
gomorgen til dere alle sammen
igårkveld tok jeg en strix test og nå lyste den !!jippi"" så nå håper og tror jeg at jeg er på rett vei, mannen min sin vekt viste idag nedgang
Så flott
Velkommen Lene og aragorn 
Update fra meg, jeg hadde ikke tid igår, for da kjørte jeg ungene rundt som julebukker, å nå står det fater fulle med snop rundt over alt her :P
jeg går ned på vekten, å jeg bare håper det fortsetter,må få til noe trening etterhvert, men ikke helt enda, da jeg er travelt opptatt denne uken, skal ha 33 gjester på bursdag her på søndag, skal lage stek til middag så er enkel mat heldigvis
elles så har jeg hatt litt vondt i hodet igår,men det kan være siden jeg satt 3 timer i bil å kjørte på julebukker, i elendig vær 
vektnedgangen til nå fryder jeg meg vilt over, å bare krysser fingrer og tær for at det fortsetter!!
Men må på jobben nå, kommer innom senere, gleder meg til å lese hvordan det går med dere andre 

|