Hei alle sammen. Ny på forumet her og startet lavkarbo ved nyttår. Sliter litt med å finne frem i jungelen Er litt usikker på om jeg spiser for mye. I går (onsdag) hadde jeg gått tre dager på lavkarbo og sjekket meg med en sånn ketolysepinne og den ga utslag. Sjekket igjen nå (er notorisk nattemenneske) og da var det negativt. Det jeg har spist i dag er: frokost: to egg og hvitost, hadde dårlig tid og har stort sett altid hardkokte egg liggende, har tilgang til hønsehus lunsj: Salat med skinke, fetaost, norvegia i olje, rødløk, tomat og litt paprika middag: biff (300g?)stekt i meierismør med gratinert brokkolistuing med baconost, CF og ost på toppen. kos: litt baconcrisp Drikker mye vann i løpet av dagen 3-4 liter. Ifølge varedeklarasjonene skal ikke dette være mange karbene. Er det noe jeg bør unngå her? Salaten er fra kantina på jobb og det er alltid det samme på salat siden bortsett fra variasjon mellom skinke og kylling. Smiley ikke lagt inn ticker eller veid meg pga trøtthet om morgenen