Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-11, 22:45   #413
ChristineSixteen
Medlem

ChristineSixteen sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 41
ChristineSixteen er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

hvor mye må du ut med for kun fettsuging? det kan jeg sikkert tenke meg når jeg er ferdig.. Kan man gjøre det uten store inngrep og arr, montro?

Jeg driver og lurer på om jeg må operere leveren min, mulig de kan gjøre alt i samme slengen, haha :P

Ja man kan ta fettsuging uten store inngrep. Tror ikke det blir mye arr av det heller. Jeg får fettsugingen litt billigere siden jeg allerede ligger på bordet i narkose, dyrere hvis man kun skal fettsuge. Husker ikke helt prisen, enten 10 eller 15 000.

I utgangspunktet fettsuger de litt når de tar bukplastikk, men jeg ble anbefalt å betale ekstra og få det ordentlig gjort. Staten betaler kun for at de fettsuger så de får dratt huden ned, ikke for å gi en fin fasong og det vil jeg gjerne ha når jeg først skal gjøre det. Jeg lurte litt på å fettsuge flankene også, men fikk beskjed om at for at det skulle bli fint måtte man i utgangspunktet ha stram hud. Og jeg har jo ikke akkurat stram hud etter vektnedgangen Så hvis du har løshud etter du har gått ned, kan det hende det ikke blir pent å bare fettsuge. Men det beste er å høre med en plastisk kirurg når du har gått ned i vekt

ChristineSixteen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat