Jeg slenger meg på hos dere Holdt på med lavkarbo kosthold en periode i høst, og det fungerte veldig bra. Men plutselig ble jeg så forferdelig lei av maten at den rett og slett bød meg imot. Begynte å spise karbohydrater igjen, og gikk rundt som en luftfylt boble i 2 uker før det begynte å normalisere seg. Nå er jeg klar for å prøve på nytt, være flinkere til å variere maten sånn at jeg ikke blir så lei. Bruke noen timer i løpet av helgen for å planlegge den neste uken. En annen stor utfordring er treningen. Nå har jeg trent 30 days shred to dager og brukt rockeringen min, så nå gjelder det å fortsette den trenden. Er helt ødelagt i magen av den rockingen, men det er bare å bite tenna sammen så blir det vel bedre etterhvert. Og med så sinnsykt mye snø som har kommet på østlandet nå så må jeg vel finne fram skia litt også Målet mitt er å komme ned til 60 kg, og passe inn i bunaden igjen. Forferdelig å ha et sånt fint plagg hengende i skapet. Første delmål er å se 6-tallet, og det skal jeg klare innen bursdagen min 21. mars. Dvs. et gjennomsnitt på 0,8 kg i uka. Lykke til allesammen