|
Sv: Januarskravletråden til 30+
utfordret samboeren min til å teste lavkarbo en uke.. Han spiser jo samme som meg og eneste han spiser som er "høykarbo" er frokosten på jobb, og den helsikes Colaen hans..
Så blir jo litt bekymret over alt fettet han får inn og i tillegg karbene... Så har han fått en søt liten mage som jeg tenkte vi kunne få vekk :P Han veier ca 85 kg og er 180 så han er ikke så veldig overvektig men en liten mage har han fått. Han trener også en del, spiller på et fotballag, men siste mnd har det blitt lite..
Ellers spiser han hverken poteter, pasta eller ris, for det lager ikke jeg når jeg lager middag.. I tillegg syns han lavkarbomaten min er nammis, så da har jeg utfordret han til å spise no annet på jobb og kutte colaen og snopet en uke, så skal han få se hvor mye bedre kroppen hans blir.. Så nå håper jeg han går ned en del første uken så han får litt blod på tann... til å forhåpentligvis fortsette. Hadde ikke han vært så aktiv som han er i jobb og ellers så hadde han nok lagt på seg, og ingen kan vel påstå at 1,5 liter cola med potetgull er sunt hver dag så.. Gleder meg! Har målt og veid han så om en uke så blir det spennende å se om han har noen forandringer 

|