Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-11, 10:33   #5
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Fedon lindbergbrød på rema1000

Opprinnelig lagt inn av karbjunkie, her.

Hehe,ok, men jeg liker faktisk ikke smaken av kjøttdeig, jeg liker bare karbonadedeig, spiser ekstremt lite svin generelt. Men jeg KAN spise den, eller? karobnadedeig altså.

Jeg var alltid redd for å spise bacon og egg for jeg fikk beskjed om at jeg ville få både dårlig hjerte og bli feit.. vel.. feit ble jeg uansett. :-D

Klart du kan spise den, bare du tilsetter masse annet fett, smør, olje, cocosa etc!

Egg er friskmeldt for mange år siden og ingen tror vel lengre på at kolesterol er skadelig for oss?!?

Har du lest denne tråden?

Du må nemlig snu om tankegangen totalt om du skal fungere på LCHF. Nyter ikke å droppe karbohydratene og ikke erstatte dem med noe annet osm gir energi! Les alle trådene her inne startet av Pål, så kommer du til å endre syn på ting!