Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-11, 10:06   #13
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Det romler slik

Hei Artmeal.

Du sier at du følger ketolysekuren, men på kostholdsfilosofien din står det Egenkomponert. Jeg går ut fra at du følger ketolysekuren? Har du i så fall lest boken? Hvis ikke anbefaler jeg deg å lese den først og fremst (lån den på biblioteket om du ikke vil kjøpe den). På ketolysekuren skal du få i deg rundt 15 gram karbohydrater per dag og mye fett. Ut fra din meny ser det ut som du får i deg altfor mye karbohydrater og altfor lite fett (og etter min mening lite mat i det store og hele). Karbohydratene skal hovedsaklig komme fra grønnsaker (de over jorden). De knekkebrødene du spiser er ikke ketolysevennlige. I oppskriftsforumet kan du finne oppskrift på knekkebrød du kan bake selv dersom du ønsker det (Nannahs knekkebrød er populære). Styr unna lettprodukter, disse inneholder som oftest for lite fett og mye karbs.

Veier du maten og teller du karbohydrater? Dersom du går på ketolysekur du gjøre dette i begynnelsen for å være sikker på at du får i deg det du skal. Etterhvert som du blir dreven får du en feeling på hva og hvor mye du kan spise

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat