|
Sv: Ny på Ketolyse- Natreen?
Hei! Jeg skal begynne på ketolysekuren så fort jeg får handlet inn det jeg trenger for å få en god start. Har gått på den før og da gikk jeg ned 10 kilo, men har rast opp igjen nærmere 20 kilo etterpå noe som er FRYKTELIG deprimerende og fælt og tenke på. Jeg vil derfor gi det ett nytt forsøk fordi dette er den enste slankekuren som faktisk fungerer på meg. (tro meg.. Jeg har prøvd mange, som dermed bare har ført til jo-jo slanking) Men jeg tror at grunnen til at jeg "falt ut" av kuren før var fordi jeg følte meg så alene i dette, derfor vil jeg ha flere ketolyse venner som jeg kan få tips på matretter fra og hvor jeg kan søke motivasjon fra hvis jeg skulle trenge det og snakke om kuren og hva man gjør og spiser for å oppretteholde kuren på et stabilt nivå for en selv. Jeg selv har noen gode tips på erstatning av søtsaker når det kommer til hva som er "lov" til å spise Jeg skal nå opprette et egent forum for dette som jeg kommer til å kalle: "Ketolyse gjengen!" hehe, veit, teit navn men var det eneste jeg kom på i farta
hehe.. Håper så mange som mulig melder seg inn i denn gruppen hvor vi kan motivere hverandre og holde motet oppe! Hvor vi sammen kan reach our goal! :-)
|