Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-11, 22:09   #167
Midnight Choir
Medlem

Medlem siden: Jan 2011
Midnight Choir er ny på veien
Talking

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Startet mandag 3.jan. og er nå i ketose! Og som aller første erfaring fra en veldig glad novise; til middag lagde jeg noe som smakte veldig bra; brokkoli og blomkål (lettkokt) blandet med masse fløte, fersk basilikum(fantastisk smak!), salt og ost på toppen over en stor dæsj olivenolje, deretter gratinert i ovnen. Inspirert av "Slank med ketolysekuren". Mannen min ble så misunnelig at han også vurderer diett... Og jeg kniste litt i butikken idag på vei fra jobb, for da ble jeg dødssulten og ble lettere febrilsk. Løp inn på Rema1000 og kastet meg over en stor flaske vann, flere tomater og en pose med mørpølse med veldig lite karbs, og VIPS forsvant sultfølelsen. Og det hjelper med saltet, kjenner jeg. I morgen blir den store første testen, da jeg drar på jobboppdrag og skal holde 2 halvdagsseminarer m/foredrag, og der det gjerne er smurte rundstykker til lunsj... Om jeg skal avvike fra kosten allerede? Aldri i verden! hehehe Så i kveld pakker jeg kyllinglår, mozzarella i lake, tomater, oliven og skal sikre meg skikkelig fløte i kaffen, så tenker jeg det skal bli knall . Ha en super kveld, folkens, og lykke til i dagene som kommer!

Midnight Choir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - egenkomponert Svar med sitat