Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-05, 14:19   #1
Mum 4 2
Seniormedlem

Mum 4 2 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 54
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Strandsnacks til barn (og voksne)

Ikke akkurat snacks, men likner på is.
Når du kjøper melon, kjøp gjerne en hel melon og del den selv.
Jeg deler den ofte i fire. 2 eller 3 av disse kvartingene deler jeg igjen i skiver, legger de i bokser eller poser, gjerne med litt mellomleggspapir mellom el., og hiver dem i frysern.
Tar med passe porsjon i kjøleboksen på stranda. De er både med på å holde maten kald, samt at de er forfriskende deilig. Til og med mannen min, som ikke er så veldig glad i melon, spiser de sånn som dette. Og mye sunnere for barna enn saftis som en får kjøpt.
Poden, som var ett år i fjor sommer, elsket disse da. Har derfor hivd en ladning i frysern nå i dag (sommeren er plutselig kommet til Trøndelag sjø..... ), og regner med at de går ned på høykant også nå.