Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-11, 16:38   #4962
senorita
Seniormedlem

senorita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 41
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg vet ikke, men om det er noen trøst så slipper du i alle fall å få det via sånn kanyle i blodet - sist jeg måtte dét møtte jeg selveste nåledama fra helvete som måtte prøve både albuer og håndledd før hun gikk for en ankel hun herpa fullstendig - to måneder senere har jeg fortsatt vondt etter nålerotinga der.

om det er noen trøst måtte jeg begge deler.. drikke 2 !! liter og få det intravenøst.. jævlige greier. Hadde jeg spydd det opp igjen måtte jeg drikke alt på nytt, sukk.. Pisslunka og smakte grusomt.

Og da det kom intravenøs ble hele kroppen varm og kjentes ut som jeg tissa på meg, haha, ekkel følelse. Men jeg foretrekker å få det i blodet enn å drikke det ja... Sist jeg lå på sykehus hadde dem ikke flere blodårer igjen å stikke kanylene på, for jeg klarte ikke sove med dem, og dem måtte sette nye hver morgen.. Et sant helvete :P

Skal du på MR eller CT da vaskeklut?

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT