Tråd: Rockering
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-11, 09:09   #20
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Rockering

Opprinnelig lagt inn av Marjhia, her.

Er det vanskelig å begynne med? Har prøvd stemoren min sin, men jeg fikk den ikke til å gå rundt. Samtidig hadde jeg tilskuere da, så jeg tok den ikke "helt" ut.. Er flere år siden jeg har prøvd ordentlig med rockering.. :P

Jo lettere ringen er jo vanskeligere er det. De der lette lekeringene fra lekebutikken har jeg ikke sjangs på, men den på 1,7 kg satt som et skudd fra første gang! Det har nok med teknikk å gjøre også, du skal ikke svinge hoftene i en sirkel, men stå med det ene benet litt foran det andre og vugge hoftene forover og bakover litt forsiktig.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat