Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-11, 21:49   #45
vimsen85
Seniormedlem

vimsen85 sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Januarskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av christine76, her.

Wii Fit er kjekt ja. Selv om jeg må innrømme at det er lenge siden min har blitt brukt som annet enn vekt. Treningen var super i begynnelsen, men nå er det bedre med treningsstudio synes jeg. Men har litt planer om å bruke den litt mer igjen. Kanskje ikke så mye til kondisjon og styrke, men til balanse og yoga. For der har den hjulpet meg masse tidligere.

Jeg er i gang med ny jobb, og det er veldig kjekt, selv om det er litt rotete enda. De hadde ikke klart datautstyr til meg, så jeg bruker noe midlertidig mens jeg venter på eget. Men uansett kjekt. Virker som om det er grei salatbuffet til lunsjen også i tillegg til pålegg og varmmat. Regner ikke med at jeg kan spise varmmaten så ofte, men salat kan jeg jo alltid spise. Og det virket som om det var greit med proteinrike ting å ha i salaten.

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Hoho, har mistet 3,8 kg på ei uke! er meget godt fornøyd med det kan en si!

Gratulerer med ny jobb og gratulere med storveis vektnedgang

vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat