Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-05, 00:38   #2
lillajay
Medlem

lillajay sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: London, England
Alder: 69
lillajay har en fantastisk aura rundt seglillajay har en fantastisk aura rundt seg
Smile

Hei Marianne

Sitat:

The promise of a visible difference in your looks in just three days may seem too good to be true. But if you eat the wrinkle-free way for even a short period of time, you will experience dramatic changes, not only in how you look, but how you feel. I recommend the Three Day Nutritional Face-lift™ as the perfect way to jumpstart the 28-Day Plan – this will allow you to see a drop in weight and visible results in your skin right away

.
Hei, Dette høres interessant ut. Å bli kvitt rynker høres bra ut i min alder.Hvem trenger ikke en face-lift. Jeg er glad i laks så jeg prøver kanskje dette selv. Jeg dro og handla idag og det var vanskelig å ikke falle tilbake til gamle vaner i det jeg kjøpte. Jeg var flink og kom hjem med de riktige tingene og gleder meg faktisk til frokost imorgen. Jeg hadde kjøtt med rå broccoli med dip. Jeg har greid å drikke 1 1/2 liter vann idag. Det er ganske bra for meg for jeg er ikke så flink til å drikke nok. Jeg prøver så godt jeg kan. Takk for en god ide.
Lykke til med vekttapet.

lillajay er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat