Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-11, 15:18   #10
christine76
Medlem

christine76 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 49
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvordan ble slankeåret 2010?

2010 ble et fantastisk bra slankemål. Jeg begynte året på mitt aller tyngste med nesten 110 kg, slanket meg litt halvhjertet i to måneder først, og så begynte jeg på Xtravaganza. Innen slutten av september hadde jeg gått ned ca 40 kg. Jeg har funnet en treningsglede som jeg ikke ante at jeg hadde. Og de siste månedene holdt jeg vekten eller gikk litt ned ved å spise et lavkarbokosthold som jeg godt kan fortsette med resten av livet.

Så alt i alt har jeg gått fra feit, usunn og ustabil til normal, sunn og stabil på dette året.

I 2011 så har jeg bestemt meg for å gå ned noen få kg til, fordi jeg har re-evalutert målene mine litt etter å ha levd i denne kroppen en stund. Ellers så skal jeg fortsette å spise lavkarbo og fortsette å trene og holde meg i god form. 2011 blir altså i hovedsak ikke noe slankeår for meg, det var det 2010 som var, og jeg satser sterkt på at jeg ikke skal ha behov for å vie noen flere år av mitt liv til slanking.

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat