Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-11, 13:15   #686
Mille89
Medlem

Mille89 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

dere er så flinke alle sammen gitt! Blir helt imponert jeg.

huff å huff jeg gikk på en smell idag. litt misforståelser fra min side. så husleie og slikt har gått skeis. nei å nei får heldigvis hjelp fra mamma, og får låne penger der. men det blir nok ikke mye sjokoladebarer på meg fremover. fattig student ja. jeg får leve på egg og tunfisk og eh,,,agurk fremover.

Men jeg har lest en del her inne disse dager da. når jeg får økonomien på fote igjen (forhåpentligvis om 11 dager, studielånet kommer da) skal jeg bestille nye produkter. det er jo bare tull av meg å drive på slik jeg gjør når eurodiett har funker så bra som det har gjort! Så da blir det 10 dager med fase en, for å få en pangstart, og fase to frem til det nye legebesøket. jeg VIL klare dette nå. dette er tydligvis veldig bra for meg, så nå skal jeg slutte å tulle.

jeg får ikke begynt skikkelig før 20 januar eller noe slikt da vil jeg tro, men begynne igjen, det skal jeg! for til sommeren, da skal jeg på shopping i london med mamma

monica, en kilo er ikke mye nei, så det stresser jeg ikke med. det ser jo ut som denne måten å spise på funker for å holde vekten(kiloen skyldes nok julesnop og to pizzakvelder). Jeg tror jeg skal låne den boken ja. Fedon er aaalt for streng med vinen

Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat