Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-11, 12:26   #13
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 53
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Fy fillern at jeg ikke oppdaget ketolyse tidligere!

Opprinnelig lagt inn av jeanettm, her.

Hva spiser dere sil frokost sånn i farta i bilen? kan jo ikke spise egg og bacon i biln

Jeg har forsøkt å spise omelett i bilen. Det går fint om man deler den opp først Ellers lager jeg små quicher (porsjonsomeletter) eller en lavkarbopannekake som jeg smører med filadelphia og har pålegg på, ruller sammen og deler i to. Etter en natt i kjøleskapet går det fint å spise det i bilen Eller så spiser jeg middagsrester, kald kjøttkake har vært frokosten i to dager nå - greit å holde og spise i bil. Og veldig mettende. Heldigvis smaker hjemmelagede kjøttkaker godt kaldt også.

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat