Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-11, 00:28   #4919
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Om de har LOV til å komme seg inn i leiligheter handler om den skjellige grunnen de har for å ta seg inn.

Vel, greia er at da vi kom hjem fra nyttårshelga stod det på to lys i leiligheta. Jeg er 99,9% sikker på at alt var slukket da vi dro på torsdag. Det ene lyset er to lamper som reagerer på berøring, så det kan ha vært høye smell fra raketter som har slått de på. Men jeg syns det var rart lyset på badet stod på.
Og i dag ringte det på døra, og en politifyr lurte på om han kunne komme inn i ett minutt. De trengte en leilighet å spane fra, og vår hadde den mnest perfekte utsikten. Hvordan visste de det??
Som sagt, det er litt søkt, men jeg hadde også den følelsen av at noe ikke stemmer!

(Forøvrig, jeg sa det passet fryktelig dårlig denne uka...)