Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-11, 21:29   #672
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Idag har gått bra! Jeg er ikke i fase 1, men prøver en sånn fase 2 variant sånn at jeg kommer godt igang! Skal fortsette i fase 3a når jeg er godt igang!

Idag har jeg hatt sjokoladefrokostbl., kjeks, salat med skinke, litt kjøttboller med grønnsaker og bar til kvelden. Gått veldig bra! Men har ikke helt apetitten ennå. Får nyte at jeg ikke er så sulten. Veldig digg å være igang!

Lykke til med trening imorgen Titti, syntes du har vært veldig nøkteren i jula jeg, èn kilo, hva er det!?!?!?!??!
Du også Mille, en kilo er ikke mye....kan du ikke snakke med de som følger deg opp da? Lån boken "Endelig slank" på biblioteket. Det hadde kanskje vært noe for deg? Hun følger prinsippene til Lindberg, bare litt enklere uten for mye spesielle matvarer.....
Som Streber sier må du vite hva som fuker på kroppen din også, der er vi så forkjellige! Håper du finner en metode som passer deg! Suppe hadde ikke vært feil..... Men nå er vi jo på bedringens vei, heldigvis!

Status: Dag 1- FULLFØRT!