Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-11, 21:29   #4912
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

(Jeg skrev det, altså!)
Ingen med vett i behold vil anbefale henne å gå over på AAP før sykemeldingsperioden er over!
Ikke en gang saksbehandleren ved NAV!
Men når de 12 månedene har gått og man ikke har noe valg, så er det det eller Zero!

Kan være lurt å sjekke hva slags forsikring man har, privat eller gjennom jobben. Jeg får over 3000,- (- skatt) i barnepensjon hver måned. Hjelper godt det!

Pluss alt man har krav på når man er på tiltak, da! Stønad til transport, barnetilsyn, etc etc.

Jeg har hodet fullt av mannfolkproblemer og leser bare sånn aller snarest

Jeg har uføreforsikring og kritisk sykdom-forsikring. Aberet er skulle jeg bli ufør får jeg jo ingenting før ett år etter jeg har blitt ufør, men da får jeg til gjengjeld en sum hver måned resten av uføreperioden. Men det var ett helvette å få den da, måtte la være å gå til legen på seks måneder pga at de avslo søknaden når det var nylige hendelser

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that