|
Sv: Hvordan har det gått med dere i jula?
Full utskeielse her også siden misten av desember, men jeg merker at jeg orker mindre søtt og slikt enn før. Og mye av maten spist har vært veldig lavkarbo. På juleaften hadde vi f.eks Kalkun med rosenkål og blomkål og fløtesaus lagd fra bunnen, men jeg unner meg poeter. Har ellers blitt litt smågodt, is og potetgull. Generelt har jeg spist veldig lavkarbo på dagtid og skeiet ut i selskaper.
Resultatet har vært litt opp og ned: Frem til nyttårsaften gikk jeg utrolig nok ned 2 kilo, men la på meg de samme to kiloene etter en nyttårsaften med endel alkohol, sukker og stivelse. Er tilbake på "den rette sti" nå, og de to kiloene renner av, bokstavelig talt. Det var faktist det verste med å skeie ut på nyttårsaften. Jeg tror jeg fløy på do hvert 5 minutt etter at jeg la meg, helt til jeg sovnet. (Jeg drakk vin og sprit med sukkerfritt blandevann).
Jeg opplever at kroppen takler karbohydrater på en helt annen måte nå som jeg er så nær idealvekten min. Det virker ikke som om en utskeielse har så mye å si lenger.

|