|
Sv: Den store felles ED-tråden
hallo og godt nyttår alle sammen!! Nå er jeg i stavanger og besøker kjæresten og "svigers". Føler første møte med familien hans har gått finfint og koser meg. på nyttårsaften drakk vi to masse vin, hørte på p1 danseband og spilte scrabble Jeg vant! Igår ble jeg tatt med på min første ishockeykamp med marius sin far. Heia oilers!
På vekten her viser den at jeg har gått opp ca en kilo, men jeg er fortsatt under 90-tallet, så da er jeg fornøyd. Jeg kommer meg nok ikke i gang med ED helt ennå, har ikke bestilt nye produkter ennå. ikke har jeg sjekket nett-banken på en stund heller 
Jeg blir i stavanger frem til onsdag, og når jeg da kommer hjem skal jeg ta meg i skinnet (flesket?) og legge en plan. Hva synes dere jeg skal gjøre. Vet at jeg skal på an igjen på ED, men bør jeg begynne på fase 1 igjen? Eller fortsette fase 2? Litt sur på meg selv mtp at jeg har "ødelagt" mye av det gode arbeide jeg gjorde før jul. jeg har spist vanlig lavkarbo vel en mnd nå, og gått opp en kilo i julen. Jeg har spist melkeprodukter og mørk sjokolade. Noen forslag til plan? mmmm, håper de nye produktene kommer i salg NÅ.
Forresten Titti, du var SNAXY i kjolen der gitt 
Håper alle i heimen begynner å bli friske nå monica. hørtes ikke kjekt ut. Skulle gjerne kommet på døren med suppe til alle man! (men det hadde igjerne blitt litt rart?)
10 januar begynner jeg på skolen igjen, noe helt annet en hva jeg har gjort tidligere. da blir det matte og fysikk, for så om et halvår begynne på ingeniørstudiet. Tenk om jeg får til DET da! Hvor kult hadde ikke det vært. 

|