Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-11, 21:25   #15
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Påskeutfordringen ...

Fine bilder av dere som har lagt ut

Jeg slenger med også med, mål i antall kg vet jeg ikke siden jeg skal vektopereres 7.februar, dermed bør jeg vel helst gå ned mer enn 8 kg.
Men jeg vil være med, dette er motivasjon og en fin måte og se hvordan det går med andre og samtidig holde litt kontroll på meg selv
Jeg oppdaterer når jeg skal til legen og operere, da blir jeg veid på samme vekt som før jul så får jeg se hvor mange kg jeg kan gå ned nå i januar, viktig å bli kvitt noen fettkg på leveren slik at operasjonen kan gå tryggest mulig.
Kommer til å følge med og heie på dere andre i hele januar selv om jeg ikke oppdaterer antall kg ned

Masse lykke til alle sammen, antall kg ned er ikke så viktig så lenge det er ned

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat