|
Sv: Januarskravletråden til 30+
Godt nyttår alle sammen. Jeg startet mitt med å jobbe nyttårsaften, dobbelvakt 1. og 9-timersvakt i dag. Det er godt med litt ekstra peng. Det nye året kom litt brått på meg. Men jeg har på følelsen at 2011 kan bli et bra år. Jeg har en ting jeg må gjøre, som riktignok kan gjøre meg litt ulykkelig, men jeg må ta sjansen for å eventuelt bli veldig lykkelig
I dag prøvde jeg på en bukse som jeg nesten ikke fikk igjen for et år siden. Den var stooooor! Jeg hadde egentlig bestemt meg for at jeg var ferdig slanket nå. At jeg er fornøyd. Men nå har jeg meldt meg inn i gruppen 5 kg til påske. Jeg er ikke sikker på om jeg vil ned de tolv siste kiloene jeg hadde satt meg. Men jeg får se. Jeg hører kanskje ikke til i denne tråden lenger da, dersom jeg er fornøyd med 20 kg nedgang..? Men det er jo så koselig her 
Håper 2011 blir deres år! <3
Opprinnelig lagt inn av christine76, her.
Godt nyttår!
Her er det ikke særlig bra, sliter med parforholdet og som om ikke det er ille nok så resulterer det i at jeg blir sinnsykt godtesyk. Har stått i mot så langt da.
Håper det ordner seg (uten godis).
Opprinnelig lagt inn av Vasp, her.
Har 29 kilo å ta av. Men håper jeg kan være med her allikevel.
Er veldig spent på hvordan dette kommer til å fungere. Jeg lever på lavt budsjett og redd detta skal koste for mye. Ellers er jeg veldig motivert!
Jeg leste en tråd her inne en plass der ei hadde regna ut og funne ut at ho brukte mye mindre penger nå enn før. Man trenger jo mindre mat for den metter bedre. Jeg spiser gjerne bare to eller tre forholdsvis små måltider om dagen. Spiste litt mer i overgangen da.. Jeg bruker ikke mye mer penger enn før.
Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.
Nei, her som jeg bor nå har det egentlig gått helt greit, jeg har fortalt folk om kostholdet mitt, og møter litt motgang på det, men ikke så mye at jeg ikke klarer å gjennomføre det Jeg klarer meg fint med en pepsimax og en sukkerfri sjokolade på filmkveld.
Men, nå flytter jeg jo til en helt annen plass,der jeg ikke kjenner noen. Så da kan det være det blir helt annerledes igjen.
Den største utfordringen min blir vel at om to uker fyller jeg atten, å da blir det jo en del turer på byen. Å såvidt jeg vet er det ikke akkurat så mye lavkarbo alternativer for en attenåring på pub :P
Vin?
Du har vært veldig flink Nupsida. Så bildene dine i bildetråden. Det er flott!
|