Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-11, 16:52   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og bipolar lidelse

Min erfaring er at jeg har blitt mye mer stabil i humøret enn tidligere. Har ingen bipolar-lidelse, men har vært plaget med mye nedstemthet og noe angst tidligere. Dette er nå ikke-eksisterende... Endringen synes jeg kom tidlig - bare etter en mnd eller to. Har holdt på i 1.5 år nå, og har kun igjen et snev av pms.

De første ukene kan være tøffe mentalt i tillegg til fysisk, abstinenser etter karbo kan gjøre hjernen litt ehm - uttafor Dette går over! Noen plages lite andre plages mye - er man forberedt på hva som kan skje på foran er det etter min mening lettere å "holde ut" de dagene dette gjelder.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat