Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-11, 16:08   #16
Nupsida
Seniormedlem

Nupsida sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 32
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Januarskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Jeg er veldig spent på hvordan du opplever "spisepresset" fra omverdenen, du som fortsatt er tenåring, Nupsida? Jeg husker jeg følte meg veldig sær om jeg ikke spiste som alle andre og følte et større press da enn nå på at man "må" drikke cola og spise snop. Ettersom det er veeeeeeldig vanlig blant tenåringer (desverre).

Nei, her som jeg bor nå har det egentlig gått helt greit, jeg har fortalt folk om kostholdet mitt, og møter litt motgang på det, men ikke så mye at jeg ikke klarer å gjennomføre det Jeg klarer meg fint med en pepsimax og en sukkerfri sjokolade på filmkveld.

Men, nå flytter jeg jo til en helt annen plass,der jeg ikke kjenner noen. Så da kan det være det blir helt annerledes igjen.

Den største utfordringen min blir vel at om to uker fyller jeg atten, å da blir det jo en del turer på byen. Å såvidt jeg vet er det ikke akkurat så mye lavkarbo alternativer for en attenåring på pub :P

Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat