Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-11, 14:20   #4887
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg ble syk i sommer mens jeg hadde ferie (første uka i juli). Jeg havnet på akutten, men kom ut igjen samme dag. Uka etter måtte jeg til lege igjen grunnet sykdom. Jeg spurte da om jeg kunne bli sykemeldt slik at hele ferieperioden min ikke gikk ad undas. Det ville ikke legen; han mente jeg hadde nok lang ferie til både å feriere samt bli frisk på... Jeg lå syk stort sett hele sommern.. Jeg begynte jobbe igjen i midten av august. Vi kom oss ikke på planlagt kjæresteferie i sommer grunnet det at jeg var syk. Derfor planla vi en uke ferie i september, til Irland seff! MEN så ble jeg fullt sykemeldt fra begynnelsen av september og ferien gikk seff ad undas, igjen. Nå vet ikke jeg hvor lenge jeg blir videre sykemeldt, jeg rår ikke over det lengere, det er legene som nå har den styringen. MEN vi har så lyst å ta en liten langhelg over til Irland for å treffe vennene våre. KAN jeg reise bort et par tre dager utenlands når jeg er sykemeldt?? Jeg er jo bare fryktelig slapp etc etc og har levd med dette et halvårs tid nå. Jeg vet jo at det ikke er noe farlig, det er bare ubehagelig slapt.. I Irland bor vi på et hotel ca 50 meter fra der vennene våre pleier spille og jeg har ikke tenkt bevege meg mye mer enn fra hotellet og dit. Flyreisen går greitt. Sambo fikser alt! Om så rullestol mellom utgangene!

Jeg savner så sårt noe som kan gi positivt input, er det dumt av meg å prøve gjennomføre dette og lar det seg gjøre med tanke på NAV??