Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-10, 13:45   #22
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken ?

Opprinnelig lagt inn av tesfai, her.

Alt du har skrevet her var bra, men når du anbefaler mye fett, bør du ikke samtidig anbefale minimum trening for å brenne fettet?

Hvorfor det? Når man reduserer kraftig på karbohydratinntaket, må energien komme fra fett. Kroppen trenger fett for å forbrenne fett. Dette finnes det masse fagstoff om både her på forumet og i bøker om temaet.

Ikke at det er usunt å bevege seg, selvsagt, men et lavkarbokosthold forutsetter ikke et hardt treningsopplegg for å oppnå vektnedgang, spesielt ikke når man har en del å ta av allerede. Ketolysekuren anbefaler en spasertur på ca 30 minutter daglig.

Til trådstarter: Ser at det ble litt debatt rundt kalorier her i tråden din, og håper ikke du ble forvirret. Det er ikke noe du skal tenke på med mindre du erfarer at du ikke går ned i vekt ved bare å begrense karbohydratene. Jeg har selv gått ned over 20 kg uten å telle en eneste kalori.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat