Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-10, 03:40   #20
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken kostholdsfilosofi passer meg?

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Vi gjør det ikke komplisert. De velger selv hvor mye arbeid de vil legge i det. For noen er det kanskje urovekkende å høre om kaloritelling, en belastning. Jeg skjønner det. Men noen vil høre det også. De vil skrape seg og da må man få til et underskudd. Men jeg kunne sagt noe annet istedet; pass på at du aldri spiser mer enn strengt nødvendig. Jeg er selv svært redd for å få i meg for mye så jeg holder telling for å være trygg på at jeg ikke overspiser. Men det er selvsagt ikke nødvendig. Og ikke i år etter år Men det koster meg lite å gjøre det så da er det verdt det. Men det er meg og det er jo bare et forslag.

Visst kan det være en belastning for de som feks har slitt med spiseforstyrrelser.
Vedkommende du gir råd til nå vil ned 20 kg. Finnes ikke en grunn i verden til at du skal be komplisere det med kaloritelling selv om du ha en greie med det. Nøtter er bra og sunt

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat