Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-10, 17:29   #34
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva er det egentlig menn vil?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Jeg er fascinert over hvor on the point og saklig du alltid forholder deg

Joda nå ska du høre her. I grunnen så skulle det vel aldri være noe mer enn det ble den søndagsmårraen jeg sneik meg ut derfra på håsselestene, håret på snei og relativt mye eyeliner i hele ansiktet. Jeg har kommer dithen at ja, jeg bryr meg faktisk om han.

Jeg har i de siste månedene, grunnet at jeg har gått mye ut og fått MYE oppmerksomhet fra det andre kjønn, fått en slags validering på at jeg er verdt å se på, og har ønsket dette i vesentlig grad. Også fra han. Men det som er cluet her er at oppmerksomheten fra andre ikke betyr noe vesentlig lengre. Dessuten kjenner jeg at jeg blir litt ør innvendig når vi kysser og det har jeg bare kjent en gang før

Nå har vi snakket om sakenes tilstand da, og kommet frem til at vi skal bli kjent med hverandre også utenfor sengehalmen, hehe. Så i kveld skal vi spise middag og spille palystation (mitt forslag, jeg har aldri spilt playstation )

Først; takk takk! Det var jo hyggelig å høre . Jeg har jo vært ute en vinternatt før, men det er vel også en av grunnene til at jeg er så innmari frivillig singel også . Lett å gi råd fra andre siden av gjerdet .

Bra dere har snakket sammen. Om det skulle bli noe mere, så er det greit å ha spilt med åpne kort fra starten av. Det er alt for lett å falle i den "jeg kan ikke si det om ikke h*n sier det først"-fella, i redsel for å bli avvist f.eks.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat