Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-10, 16:05   #6
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp, vasslause!

HVOR har dere vannrørene da? Mine vannrør går i kjelleren f.eks, før de kobles på ute. Fryser vannet så fryser de i kjelleren og da er det bare å tine de opp. Onkelen min brukte PARAFINLAMPE sist gang til å gjøre det, det vil jeg ikke anbefale . Dessuten må man vite ca. hva man gjør når man tiner de, så man ikke ender opp med en sprekk som koster tusenvis av kroner.

Har de fryst ute, under bakken så kan du jo i verste fall måtte belage deg på å vente til tela går ut av jorda før de tiner. Men det finnes råd, og rørleggerne kan legge ut en vannledning til deg over bakken, såfremst du kan koble deg på ett tilnytningspunkt.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat