|
Sv: Hva er det egentlig menn vil?
Opprinnelig lagt inn av jvb, her.
Hva er det egentlig trådstarter vil? 
Å få klarhet, tipper jeg! Og selv om tråden både er litt artig og interessant, så tror jeg kilden ligger et annet sted; nemlig hos han hun er involvert i.
En ting har jeg lært meg, og det er at klar tale ofte vinner fram. For å få svar må du jo faktisk stille spørsmålet. Ikke vet jeg hvordan menn i generalitet tenker kontra hvordan kvinner tenker, men om noen ikke nødvendigvis stiller meg til veggs eller angriper meg, men stiller et ærlig og redelig spørsmål, så har jeg ikke annet valg enn å svare med samme ærlig og redelighet, noe som jo også burde være intensjonen. Spill er slitsomt i lengden.
Så, enn hvor mye du spør her; jeg kan aldri tro at det finnes fasitsvar på menn, jeg tror ikke jeg tar mye feil når jeg sier at menn er like sammensatte og individuelle som oss kvinner, så hvilke svar du eventuelt skulle få her vil aldri kunne gjenspeile hva han vil, eller tenker.
Ja, og så kan det vel også være nyttig å stille seg selv et par spørsmål. Han sier han er interessert i deg, men hva er du interessert i? Du sier du ikke har noe i mot å være et "leketøy", men begrenser ikke det seg om han føler noe mere, da? I tilfelle er det jo han som er leketøyet. Er det kun det fysiske du er ute etter, eller er du interessert i noen utvidet forstand selv?

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|