Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-10, 22:31   #11
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva er det egentlig menn vil?

Opprinnelig lagt inn av helene75, her.

Min erfaring er å være direkte. Spørre hva han vil og prøve å finne ut en greie som passer dere begge.
Lettere sagt enn gjort.
Jeg var i samme situasjon som deg, intens møtting, maratonpuling og lite tid for meg selv. Dvs han ville at vi skulle være sammen når det passet han og med hannes venner. Etter hvert begynte jeg å føle meg som et leketøy og da jeg spurte han hva han egentlig ville, fikk jeg ikke noe svar for han visste ikke.
Jeg ba han komme tilbake når han ble litt sikker, om han bare ville ha sex, var det greit for meg.
For å si det sånn, jeg har ikke sett noe særlig til han etter det. Har nok gått glipp av mye deilig sex, men jeg ville ikke gå på komprimiss med meg selv å være noens leketøy... Eller føle meg brukt.

Mitt råd er; Kjennes det ikke greit ut, så er det ikke greit.
Håper det ordner seg for deg.

Greia er at jeg forstår ikke hvorfor han ikke kan svare på en stakket melding når det er sånn at vi nærmest er som ett nyforelsket par når vi er sammen. Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke har hørt fra han på 3 dager nå, og jeg garantert kommer til å treffe han ute i dag. Jeg kommer til å ta dette opp med han, fordi jeg føler at jeg faktisk blir litt overkjørt. Mulig at morroa er over for han, for nå har jeg jo gitt han det han jakta på i 3-4 uker...

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat