Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-10, 13:29   #5
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Mettet fett og udo choice..

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Den er ikkje spesielt god, nei. Ingen gode tips å kome meg. Men fordelen med udo's choice i forhold til gammaldags tran er i alle fall at når Udo's er svald og du har spist noko etterpå, så kjem han ikkje tilbake heile resten av dagen. Så det er berre å la det stå til, liksom, og vite at det går fort over.

Nei, det har du helt rett i. Det værste med tran, er at den "varer" hele dagen . Jeg synes enda jeg kan kjenne oppgulpsmaken av BLÅBÆRTRAN som jeg ble lurt () til å smake på for et par år siden.... Huff og huff.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat