Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-10, 00:11   #41
Kari Marita
Seniormedlem

Kari Marita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Sukk, når man spiser ting man ikke skal

Opprinnelig lagt inn av otika, her.

Jeg har hatt 2 dager nå med massiv utskjelelse Spist masse riskrem med saus,maaaange pepperkaker,kokosmakroner, litt brød osv osv.

I går var jeg så sprekke ferdig og kvalm at jeg holdt på å dø Magen stod i spenn og halsbrannen bobla i halsen (noe som aldri skjer på lavkarbo)..jeg fikk tilbake nerve smertene ,knea verka, og jeg fyste på noe søtt HELE tiden,selv om det ikke var plass til mere i magen

Vekta spratt opp 2 kilo og jeg følte meg skikkelig slapp og sliten. Har vært fram og tilbake med skal ,skal ikke leve lavkarbo osv fordi jeg sliter med hva jeg skal spise når jeg har dårlig tid,men etter disse 2 dagene har jeg vel egentlig kommet fram til at høykarbo kommer til å ta livet av meg

Så i dag startet jeg dagen med kaffe og eggemelk + masse vann, har ikke hatt søtsug (ennå) akkurat spist løvbiff med brokkoli og hjemmelagd bearnaise saus og føler meg myyyye bedre allerede

Go go lavkarbo

Jeg har hatt to dager med høykarbomat også nå,kjenner meg sulten hele tiden.Har søthunger og er litt svimmel og oppblåst i magen.I morgen skal jeg over på lavkarbo igjen ja,det er helt sikkert.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat