Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-10, 23:29   #3
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Noen bloggere som vil bli med... ?

Opprinnelig lagt inn av nutta, her.

jeg har et nyttårs-prosjekt, og det går utpå å gjøre fine ting for seg selv hver eneste dag i 2011. Ikke noe uoverkommelig altså.. Det kan rett og slett være en lang gåtur, drikke te av et fint krus, gå på kafe med noen fine folk, ta ansiktsmaske, kjøpe noe fint til seg selv, lage et koselig måltid osv. I tilleg til det, så har jeg en plan om å prøve å spise lavkarbo (så langt det lar seg gjøre) hver eneste dag i 2011... Og så skal jeg lage et lite blogginlegg hver dag om hva jg har gjort for å få det lttt bedre med meg selv :d

noen som har lyst å joine? Det hadde vært litt morsomt om flere kunne følge hverandre i en lavkarbo-hverdag og ikke minst støtte og backe hverandre når det går litt trått

liker:d

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat