Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-10, 22:36   #36
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Usikker på følelser

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg kan være enig med både den ene og den andre jeg.

Jeg forventer at sambo skal huske det jeg har sagt om hva jeg trenger.. Jeg vil ikke gå å minne ham på det hele tiden, det blir for masete.. Samtidig så håper jeg jo at han på andre måter SER reaksjonen min når det og det skjer og har hodet nok til tenke at "DETTE liker dama mi, DET må jeg huske!" For jeg må innrømme at jeg er slik overfor ham.. Jeg studerer hva han liker og ikke liker, og husker det veldig godt. Han trenger sjelden be meg om ting. Han bare spør etterpå hvordan jeg visste at han trengte akkurat DET der og da? Han ER flink til å overraske meg også altså!

Jeg har det nok mye sånn som du - jeg lytter og ser etter ting som gjør han glad og prøver å overraske han med slike ting. Samtidig respekterer jeg at vi er forskjellige - og jeg kan jo ikke gjøre det slutt fordi han ikke er som meg... han husker ALT jeg sier - så jeg slipper å gjenta ting. Samtidig er det en del ting som kommer mer naturlig om det er en forståelse for hvorfor det er slik - og da kommer de gode samtalene inn.
Velsigne den flotte kjæresten min for å være med på å utvikle dette forholdet til det bedre dag for dag!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat