Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-10, 16:51   #5
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva er det egentlig menn vil?

Opprinnelig lagt inn av ftdmia, her.

Dette minner meg om.. en situasjon jeg hadde. Du er heldigvis ikke like naiv som meg og legger faktisk merke til faresignalene.. Det er aldri godt å vite, men vær varsom sier jeg bare.

Greia er vel at jeg er OVERHODE ikke naiv, whatsoever, tvert om så får jeg med meg ganske mye og er generelt flink til å lese mellom linjer og tolke ting. Noen ganger ALTFOR mye. Dessuten har jeg blitt såret en gang så kraftig at jeg siden da har passet på å ikke slippe noen altfor nært innpå, og at det derfor har vært vanskelig for menn generelt å se den ekte meg.

Dette merker jeg er MYE enklere nå som jeg er tynn...må være selvtillitsboosten

Uansett, jeg har jo diverse problemer med å tolke menn når det blir sånne situasjoner. Jeg er 25 og har jo ikke, grunnet min tjukkasperiode, ikke altfor mye erfaring med dette kjærlighetsgreiene. Jeg har INGEN problemer med å tolke menn som kun er interessert i sex dog.

Jeg er vel så langt fra skinnhellig som det kommer, og det burde han vite by now værtfall. Ikke at han setter meg på pidestall heller, men han får meg til å føle meg ønsket værtfall, og dessuten begjært.

Så hvorfor lite kontakt plutselig? Tester han meg? Eller trenger han rett og slett bare å slappe av etter maratonpulings?

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat