|
Sv: BILLIGE Eurodiett-måltider; utløper først 2012
Opprinnelig lagt inn av FakeSmile, her.
Hei hei Beate!
Nå er Eurodiett i utgangspunktet for folk med høy BMI som har fått legeattest for å gå på dette. Er dette noe du har eller er villig til å ordne med legen, er det klart at jeg vil selge til deg Dette er en pakke med nesten alt Eurodiet har å by på, så det vil være en veldig god og rimelig "startpakke".
Nei, har ikke legeattest nei. Hadde helt sikkert fått det tenker jeg, men i og med at min lege er langt fra der jeg bor og har lang venteliste så blir det vel ikke aktuelt da. Hadde mer tenkt dette som et supplement til lavkarbo-kosthold når jeg har lite tid eller ork til å lage mat Kan ikke bestille fra spisdegslank heller da jeg bor såpass langt fra trondheim at produktene vil tine innen jeg kommer meg hjem.
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
|