|
Sv: Grete Roede
Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.
Jeg møtte også denne holdningen på det siste GR-kurset. Jeg spiste og slet med å få i meg mine 1600 kalorier. Jeg var så oppblåst og magen gjorde vondt. Men jeg prøvde hardt. Hadde lite energi og var ofte svimmel på tredemølla. Svimte av på en gruppetreningstime en gang. Jeg ventet og ventet på energien de har lovd meg på GR. Den kom aldri. Jeg har funnet den ved hjelp av LCHF da Og jeg følte meg mislykket og var bare deppa. Gikk ned en hel kg på to mnd. Et resultat jeg slet ræva mi av for. Jeg ville ikke annet enn å gjemme meg i sjokoladepakka. Jeg har prøvd GR sikkert 10 ganger på egen hånd de siste fire åra. Og bestemte meg i fjor jul at jeg skulle klare det nå. Takker maktene for at fridr her inne fikk meg med på oppstartmøte med KOS i Tromsø. Dag Viljen P. fikk opp øynene mine for at det finnes et alternativ.
Vel, det karboreduserte kostholdet til GR er minimum 160 g karbs om dagen. Jeg synes fortsatt det er ganske mye.
LCHF FTW!
Helt klart for mye med 160 g karbo pr dag - SAMTIDIG må vi kunne se det positive i at dronninga av lavkcalori og lettprodukter holder på å snu skuta i en litt annen retning. Det tar tid - MEN den er på vei til å snu 
|