Tråd: Grete Roede
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-10, 20:16   #16
drizella
Medlem

Medlem siden: Nov 2006
drizella er på en erverdig vei

Sv: Grete Roede

Opprinnelig lagt inn av Coockie, her.

Alle opplysninger ble oppgitt ved diettstart, så da regnet jeg med at det ble tatt hensyn til da jeg fikk tallene jeg skulle følge.

Alle problemene jeg tok opp ble begrunnet med at jeg «måtte» ha slurvet med dietten, for fantes rett og slett ingen annen forklaring.

Nå skal det nevnes at jeg var såpass ung og naiv at jeg fremdeles trodde alle overordnede hadde mitt beste velvære som primærmotiv og ikke pengene de tjente, noe jeg i etterkant har forstått var feil.

Dette er dog kun min opplevelse. Jeg kjenner til flere som er veldig fornøyd med dietten. Desverre kan jeg ikke snakke på deres vegne.

Jeg har også gått på gr kurs, med det resultatet at jeg gikk opp i vekt. Jeg
hadde mye mer trimpoeng enn de andre på kurset, og holdt meg til kaloriene jeg skulle. Det virket som de ikke trodde jeg holdt meg til kuren. Når det neste kurset begynte, fikk jeg tilbud om å gå det gratis. Skulle da få ekstra hjelp fra noen høyere oppe i systemet. Jeg ble med på det, men la på meg et par kilo til. Jeg fant så ut at jeg var insulinresistent, og begynte da på ketolyse. Går ikke ned fort da heller, men går i hvert nedover. Og det er jo så mye mer behagelig. På gr gikk jeg mye sulten/fysen, og fikk veldig lyst på alt som var fett. Drømte om ostepølse med bacon osv.

Det er jo mange som har hell med gr, men er absolutt ikke å anbefale for de som er insulinresistente.

drizella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat