Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-10, 20:05   #617
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Så digg Titti! Herlig å få på noe man tror ikke passer! Jeg har ikke veid meg siden kontroll, men skal forsøke nå på onsdag. Har ikke de store forventningene men greit å vite hva som er skjedd disse dagene.

Igår ble det litt sjokolade og idag litt chips....men når det er sagt var det små mengder og alle 4 har fått influensa. Den slo oss i bakken igår. Ungene og vi har sovet hele dagen, alle har over 38 i feber....har aldri skjedd at alle har blitt syke på likt. Koselig når alle er like trøtte.....så er det lett brus og en bar...skal prøve meg på kjeks etterpå.

Tror dere ikke at kiloene renner av når alle hellig dagene er over og vi kommer oss inn i vanlige rutiner......?!?!?!?! Det tror jeg! Fullt fokus, så er vi igang igjen. Vi har god tid til sommeren og som Streber sier, dette er en gang i året!!!!!!!!!!!

Godt du er bedre Grotingeling....gleder meg til jeg blir bedre! Verker absolutt OVERALT......ja ja måtte bare klage litt.....