|
Hva er det egentlig menn vil?
Jeg trenger litt feedback fra noen angående menn.
Det har seg nå slik at jeg har rotet meg borti en fyr jeg møtte ute i begynnelsen av desember. 1.helgen danset vi non stop i tre timer. Andre helgen danset vi non stop i tre timer. Begge ganger foruten små luftepauser. 3. helgen danset vi mye og klinet en god del.
Vi har vært til sengs sammen hver eneste dag siden 3.helga. Det er ingen overdrivelse når jeg sier at vi har hatt sex 16 ganger siden lørdag. Kaninfase sikkert. Jeg får knapt sukk for meg så er han klar igjen og jeg har faktisk aldri opplevd menn med en så stamina!
Han er veldig keen på at vi skal sove sammen og "låser" meg fast med armer og bein så jeg ikke skal forlate midt på natta som jeg pleier (Har problemer med å venne meg til å sove borte). Vi holder hender når vi går på gata, og de to kompisene hans som har visst tegn på å være virkelig interessert i meg er plutselig blitt livredd å i det hele tatt se på meg. Sitter vi i sofa med kompisene hans holder han rundt meg og kysser på meg.
MEN, jeg har nå gått rundt å mistenkt han for å være fryktelig forelsket i meg, eller i det minste veldig, veldig interessert. Han svarte ja, han er veldig interessert.
Nå er jeg usikker på det, og om det faktisk er en liten hvit løgn for å holde på meg siden jeg kan has sex med når som helst hvor som helst.
Det hele bunner i at han ikke svarte på min melding i går når jeg var ute, og så traff vi hverandre tilfeldigvis ute. Også ble jeg med han hjem, og lå å lekte med telefonen hans mens han spilte PS3 med kompisene sine. Jeg lå btw i fanget hans, og jeg mente det ikke, men jeg leste altså en melding hvor det sto "tuuuusen takk for en fantastisk kveld" fra ett eller annet ukjent nummer. Det var overhode ikke meningen, jeg kunne bare ikke bruke telefonen hans og havna overalt der jeg ikke skulle.
Jaha liksom. Han svarte heller ikke på meldinga mi dag. Jeg er ikke typen til å sende tusen meldinger når jeg ikke får svar. Det blir med den ene, og så er ballen kasta over til motparten.
Jeg er usikker på hva pokker det er vi holder på med. Jeg er veldig usikker på hva det er HAN holder på med. Jeg er ikke overvettes begeistra for å eventuelt bli løyet til. Jeg kan godt være ett leketøy for jeg har ingenting mot sex no strings attached rett og slett fordi jeg liker sex, men det er med den forutsetning at man ikke lyver til meg og prøver å få meg til å føle meg spesiell og vakker for å få sex. Vil man ha sex så kan man spørre. Man kan ikke få annet enn ja eller nei. Enklere blir det ikke. Når menn legger ned aksjer i å få meg til å føle meg som en prinsesse eller what not, som en vakker pike og den eneste de er interessert i, så føler meg meg rett og slett brukt, og det liker jeg ikke.
Jeg vet ikke helt, kanskje jeg overanalyserer og tenker for mye. Kanskje jeg lager storm i vannglass og hva ikke.
|