Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-10, 23:16   #1
vimseguri
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
vimseguri er på en erverdig vei

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men ...

Altså,jeg prøvde meg på ketolyse for et par måneders tid siden,og det gikk egentlig vedlig bra...-5 kg den første uken jeg klarte liksom ikke helt å glede meg over vektttapet selvom det var superbra...aner ikke hvorfor. Dumme meg mistet også motet fordi vekta sto stille i uke 2 (ja vet det er helt bak mål)...skrev om det her og fikk masse negativt forstålig nok..

jeg beg fort å tvile på om ketolyse var noe jeg kom til å klare å holde meg til på lang sikt...mye jeg savnet i kostholdet til tider... jeg har før gått ned 40 kg på grete roede,så beg å tenke på om jeg helle skulle gå tilbake til det ettersom det funket bra sist... og det gjorde jeg...men det har gått skeis,søtsuget kom tilbake og jeg sliter med å spise så sundt som jeg burde... alt går til h.... føler jeg og jeg er veldig fortvilet nå... jeg MÅ ned i vekt,men aner ikke hva jeg skal ta meg til nå... høres kanskje teit ut,og jeg vet at det bare er jeg som kan gjøre noe med det,men akkurat nå føles alt håpløst er skikkelig nedfor..... vurderere å gå på ketolyse igjen etter jul,men finner ikke motivasjonen...
Dere som har gått på ketolyse lenge,synes dere det gåt greit?? føler dere at det går greit å leve med?? savner dere ikke noe??

Trenger rett og slett bare litt råd,hjelp og oppmuntring her...føler jeg bare går rundt i ring uten å komme noen vei nå...

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette.måtte bare få ut litt frustrasjon....

vimseguri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat