Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-10, 14:55   #17
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Sukk, når man spiser ting man ikke skal

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jeg også. Men først skal jeg nyte noen reale porsjoner med riskrem og annet godis mens jeg kan!

Tihi, jeg også. Jeg har spist utrolig mange kakemenn. Mmm kakemenn. Det ble 1 1/2 skål med riskrem med hjemmelaget jordbærsaus i går, og det var ganske mye igjen så det blir nok riskrem i dag også.

Opprinnelig lagt inn av Heaven, her.

men diare.. ingen som får det av sukker/krem?
Men må jo være maten, kan ikke fatte at det kan være noe anna asså..

Opprinnelig lagt inn av Heaven, her.

Mistenker riskremen. Magen min har alltid vært ømtålelig for melkeprodukter og nå når jeg har avstått lenge fra det og plytselig hiver innpå 2 porsjoner så er nok det grunnen.

Du har jo nesten bare spist sukker av karbohydrater. Korte sukkermolekyler som blir tatt opp før tykktarmen. Det er de treige karbohydratene og fiberet som gir mye gass og kan gi diaré eller hard avføring hvis man gjør store forandringer for fort. Ikke mye treige karbohydrater i det du har spist... Jeg har holdt meg borte fra de treige karbohydratene og fiber og bare spist ting med sukker og hvitt mel. Bortsett fra at jeg føler meg ruset på sukkeret til tider, så går det greit. Tarmene har det fint i alle fall.

Men hvis du tror du er ømtålig for melkeprodukter, så ville jeg satset på den forklaringen.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat