|
Sv: Den store felles ED-tråden
Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.
Du verden så utrolig standhafteig du har vært da! Her tar jeg bølgen for deg...... kjempe flinki's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Litt samme her...eller rettere sagt litt mer, det har blitt..... tre mandariner, og en slant potetmos idag til maten. Ellers er jeg ikke fristet og det føles godt. Trodde jeg skulle sitte mye oftere å misunne de andre! Begynner å kjenne ny-året-motivasjonen sige på! Gleder meg faktisk en hel haug til å komme igang med trening igjen. De siste dagene har vi gått lange turer i masse snø (tungt, men sikkert effektivt), idag var vi ute tre timer å lekte og sto på ski
Nå er det leggetid.....
GROTINGELING, riktig god bedring....kos deg med max'en
Takk Monica , og jeg blir nok bra til oppstarten i januar hvis jeg nå bare greier å holde meg i ro (og inne) 
Så kjekt at du også føler motivasjonsbølgen komme, da er vi ultraklare etter nyttår vet du 
Snøvassing er faktisk kjempgod styrketrening, skulle gjerne hatt meg noen turer nå når vestlandet er dekket av snø - ikke glem å lage engler i snøen da 
Men det får bare være for min del, ingen trim og ingen uteturer på meg før jeg er over denne influensaen.
Ikke at jeg har noe kraft i kroppen til å trimme inne heller altså, skikkelig slappfisk her jeg sitter 
Men nå.... frokost!
Går for eggerøre og spekemat i dag tenker jeg, trenger noe salt siden jeg drikker enda mer enn normalt 

|