Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-10, 02:05   #150
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Tålmodighet og slankestress

Hei Gerd!

Leste innlegget som startet denne tråden. Vil takke for at du legger ut fornuftige sannheter og fakta. Ting tar tid, men tre måneder virker nå veldig lenge når man er på en spesiell diett eller et opplegg. Men hvor lenge har vi ikke vært store og feite og gode?!?!! Mange år for mange av oss. Jeg jobber hver dag for å minne meg selv på at dette er en livsstilsendring. Jeg sier det ofte.... men er det det jeg virkelig jobber for, eller har jeg mest lyst å bli tynn i en fei......?!?!?!?!?!?!?!

...har lest og lært at det tar opptil-eller til og med lenger tid en 3 måneder før hjernen har laget ny vane, dvs. dannet nye baner for bevisst og ubevisst handling! Kan jo ikke snu alle dårlige vaner med en gang. Så når man tar en, toppen to av gangen, sier det seg selv at det tar tid før man blir vant til nytt kosthold og før du faktisk ser tynn ut for deg selv....jeg henger ikke med kroppen. Føler meg større enn jeg er. Rart hvor inngrodd det er å føle seg stor, jammen "du kler det", hører jeg i hodet mitt, jeg er jo den som er størst i vennegjengen, rart at vaner kan få oss til å danne et bilde av oss selv, selv om det ikke stemmer med realiteten. Så jeg er glad jeg skal bruke litt mer enn tre måneder på 24 kilo. Men håper jeg nærmer meg til sommeren.....

Lykke til alle mann

Beklager at jeg ikke er "ketolyse-deltager", men måtte bare heie på et bra innlegg!