God overstått jul, dere Her har det gått i tradisjonell julemat og desserter og godis som vanlig, kanskje bare ikke fullt så mye av dessert og godis som tidligere. Vært på vekta hver dag, og selv om klær har vært på har den vist stadig mindre tall selv om det ikke er så mye for hver gang. Nå er heldigvis ALT av sukkerholdig godteri og snop spist opp. Det eneste som mangler er potetgullet som fikk bli med hjem fra ferie. Jeg tror jeg donerer bort et par poser, samt sender med gubben resten når han skal avgårde og være sosial i morgen. Onsdag kveld gikk jeg på en helsikes karbocraving-smell og kastet meg over både sjokolade, potetgull, marsipan og kake ops: Heldigvis tror jeg skrotten fikk megasjokk, og skjønte ikke hva som skjedde. Eller så lot den som Igår ble det litt pynting av seg sjøl til julaften, og tok på meg ei klokke jeg aldri har fått rundt håndleddet før. WIN! Er foreløpig ganske så fornøyd med at jeg har gått ned nesten 20 kg i 2010, og at jeg bare har igjen usle 2 kg før jeg "bare" er overvektig. Klarer jeg 15 til i løpet av våren er målet nådd